vrijdag 22 januari 2010

lintjes van de xenos

Van de week was ik in de buurt van xenos, en dan kan ik het gewoon niet laten om even naar binnen te gaan.

En ja hoor............................

doosjes in de vorm van een hartje,





hele leuke linten op een kaartje, ze waren er in allerlei kleuren maar ik heb voor zwart en grijs gekozen, en ook nog rood hartjes lint, want voor je het weet is het weer valentijnsdag




Van mijn schoonzusje heb ik een tijdje geleden ornamentjes gehad, ook leuk bij deze spulletjes.



Nou ik zie het al helemaal voor me, doosje verven misschien een leuk vintageplaatje er op, lintjes eraan, hangertje eraan...


Ach wat zeg ik nu toch weer, eerst mijn andere projectjes maar eens afmaken


Dat is 1 van mijn goede voornemens dit jaar, afmaken waar ik aan begin. Best moeilijk want ik zie zoveel leuke dingen die ik nog wil maken.


Mijn weekend is al goed begonnen. Ben vandaag tot 2 keer toe in de "bloemetjes gezet" .



Allemaal een heel fijn weekend toegewenst,



Groetjes van Ester







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails