vrijdag 6 juli 2012

Theedoos met Magnolia...


Ik had van twee hele lieve blogvriendinnen afdrukjes mogen maken van hun magnolia stempels.
En toen ik van de week de mentor van mijn dochter een kado wilde geven, vond ik het hoog tijd, om iets te gaan maken met de Magnolia afdrukjes!

Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt,

I got a lot of magnolia prints from two blogfriends, and I thought I would make a present with it, for my daughters teacher,




Vervolgens heb ik een theedoos van de xenos beplakt met papier met een zomers motiefje,

I covered a wooden teabox with nice colorful  paper



De randjes heb ik "oud" gemaakt met distress inkt, en de krullen (swirls) en letters zijn gemaakt met de big shot...

And I distressed the edges with ink, to give them an old look.




Vervolgens de binnenkant ook mooi bekleed met verschillende kleurtjes,

Found some matching paper for the inside...




Een leuke advertentie uitgeknipt uit scrappapier, en een randje eromheen gemaakt van washi tape,

used an old advertisement from scrap paper and some washi tape,




En toen de doos gevuld met allerlei lekkers...

And filled the box with tea and candy...




Mooi papiertje met zelfgemaakt label erom, en voila....het afscheidskado is klaar.

Wrapped it in nice paper and handmade label and here it is.....the goodbey present for the teacher.




Dit idee heb ik een keer langs zien komen op de blog van Elly, en het was echt superleuk om te maken.

I saw this idea on Elly's blog...


Ik wens jullie allemaal een zonnig weekend, en voor wie vakantie heeft, een hele fijne vakantie!

Lieve groet van Ester:





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails