vrijdag 8 februari 2013

Trakteren


Ik heb mezelf getrakteerd op wat nieuwe materialen.
Zo af en toe moet je jezelf trakteren.... De één doet dat met kleren, de ander met schoenen of een etentje, en ik doe dat dus, door nieuwe hobbymaterialen aan te schaffen ;-)


I treated myself on some new materials last week. Some people treat thereselfes on new clothes, or shoes, but I LOVE to buy new craft things...




Ziet er gezellig uit, vinden jullie niet?
Oja, een andere traktatie voor mezelf is tijdschriften, zoals de Marianne Doe

I also love to buy new magazines. This is a cart making magazine.




En natuurlijk de Jean D'arc Living....Oooh wat is hij weer prachtig deze maand!!!

And ofcourse the new Jean D'arc living...It's a beautiful magazine!!!




Maar soms wordt ik ook getrakteerd! Zo kreeg ik deze week deze knoopjes met dit voorbeeldboekje van een vriendin. Zo lief!!!


But sometimes someone is treating me. This week my friend gave me this buttons and example magazine. So cute!!!




Zij handwerkt ook zo graag! Hier zie je een granny square deken die zij gehaakt heeft:

My friend is also very creative! She crochet this granny square blanket.




Hij is echt prachtig geworden!!!

Look how beautiful!!!





Zo, ik ga nu mezelf trakteren op een avondje knutselen. Met mijn nieuwe daglichtlamp moet dat wel lukken denk ik zo;-)

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, en ik wil jullie ook nog bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige post!

Now I'm gonna treat myself on a crafty evening! With my new daylight lamp I can see it all well;-))
Have a great weekend, Hugs Ester

Lieve groet van Ester,




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails