maandag 1 april 2013

Saturday findings, en workshop

Zaterdag ben ik weer naar een rommelmarkt geweest. Ook deze keer best weer leuke dingetjes mee naar huis genomen,





Zelfs nog wat oude kerstballetjes gescoord. Wel niet heel bijzondere, maar bijzonder genoeg om mijn boom mee te versieren...






En ook dit muziekinstrument....ja wat moet ik er eigenlijk mee....dat weet ik nog niet, maar ik vond het te leuk om te laten liggen.






En deze muziekboeken....altijd goed....






En dit is pure nostalgie. Zelf heb ik dit plankje ook nog op zolder, maar dan zonder de lettertjes.

Ja, ik kon 't slechter treffen. Nu zijn de rommelmarkten bij ons in de buurt weer even op helaas.




Donderdag had ik weer een workshop bij Durvina.




Het was weer supergezellig en het resultaat mocht er ook weer zijn!


Ik wens jullie allemaal een hele gezellige tweede paasdag toe!
Lieve groet van Ester:














LinkWithin

Related Posts with Thumbnails