vrijdag 8 november 2013

Mixed Media Experience...

Zo, ik heb m'n eerste ervaring met Mixed Media erop zitten.....

I had a great first mixed media experience last week...                                                                                                                                              


En leuk dat ik het vond!!!! Voelde me net een beetje tante Til....kloddertje Gesso hier........

It was so much fun!!!! Felt like a real artist....a little bit of this, and a little bit of that.....



En een spraytje roze daar........

I worked with al sorts of materials....






Geweldig, al die verschillende materialen die door je handen gaan,

Like this new silver metalic gloss paint,




Met dat potje metaal glans verf krijg je een fantasticsch effect. Lijkt net zilverpoets....

Look how great the silver look is...





En dan die stencils en modelleerpasta......Ja ik heb het goed te pakken hoor...

I also love the stencils with all sorts of shapes....





Heb eerst even geoefend in mijn art journal boek,

I first practised in my art journal book





maar ik ben denk ik nu wel klaar voor het echte werk...;-)

, but I think I'm ready for the feal job now...;-)





Ja, het was een goede ervaring.....voor herhaling vatbaar!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend,
Lieve groet van Ester:

Yep, it was a great firtst mixed media experience! 
Wish you all a great weekend. 
Hugs Ester













LinkWithin

Related Posts with Thumbnails