maandag 13 januari 2014

Goede voornemens...

Volgens mij mag het niet meer, maar ik doe het lekker toch...;-) Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Ik moest even op gang komen maar hier ben ik dan weer. Vol goede voornemens voor 2014.

Ik zal jullie vertellen wat mijn goede voornemens zijn, en in december hoop ik jullie te kunnen mededelen dat ze allemaal gelukt zijn...

op 1 staat: Meer bewegen......




Op 2 staat: minder snoepen....



op 3 staat: de grote schoonmaak....


op nummer 4 staat:  leuke ideeën opdoen voor onze Pierelantijntjes. 



Op 5 staat:  lekker knutselen...



 en last but not least: weer eens een bezoekje aan 't breicafé brengen...



Tja, of het allemaal gaat lukken weet ik niet. De wil is er wel, dus wie weet...

En ook het eerste berichtje van 2014 is weer geschreven, dus ik ben vol goede moed!

Hele fijne week voor iedereen!
Lieve groet van Ester:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails