maandag 15 september 2014

nazomeren...

Dit is ongetwijfeld de fijnste tijd van het jaar...voor mij dan. Niet zo warm als in de zomer, niet zo nat als in de herfst, niet zo koud als in de winter, nee gewoon precies goed!
En het ruikt nu ook zo lekker buiten.

Ik kan weer volop genieten van de appeltjesboom van de buren...




Van de walnoten die we zelf rapen en laten drogen om ze van de winter lekker op te kunnen eten...




Van de hazelnoten die we dit jaar voor het eerst hebben gevonden. Ook deze gaan we drogen en lekker opeten over een paar weken...




En ik geniet ook nog van de laatste aardbeitjes uit eigen tuin...




Ook geniet ik weer van het feit dat 's-avonds de kaarsjes weer aangaan...




En ik geniet van het feit dat het ook weer pompoenen tijd is...




Natuurlijk zijn ze van zichzelf al erg leuk om zo neer te zetten, maar een beetje oppimpen is toch ook wel erg leuk.




Leuk voor jezelf, of als cadeau voor iemand.....




Ja, voor mij mag dit nazomeren nog wel even duren...;-)

Lieve groet van Ester,




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails