dinsdag 7 oktober 2014

The pumpkin fairy...




Tussen de bedrijven door ben ik ook heerlijk voor mezelf aan het knutselen. Op facebook ben ik lid van een mixed media pagina, en daar is een challenge aan de gang. Het gaat over fantasie, sprookjes, enz enz.  En aangezien ik dol op sprookjes en Mixed Media ben heb ik besloten om mee te doen....



Heb natuurlijk bergen twijfels, want ja, ik doe dit nog maar net, en is het wel goed zo? en kan ik dat wel en... en...en..........en toen dacht ik, Ester, niet zeuren. Gewoon doen....

Heb papier van Graphic 45 gebruikt.
Die hebben altijd zulke mooie afbeeldingen!!!




Het meisje stond op een servet, en heb ik met decoupage op karton geplakt....hoedje geknipt en voila...




De stencils zijn van Dutch Doobadoo.....ben dol op het steentjesmotief. Dat kan je bij zoveel dingen gebruiken!




En de kleuren zijn gemaakt met inktsprays en silks. Het was heerlijk om te doen, en daar gaat het tenslotte om. Toch?

Heel veel liefs van Ester:




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails