zondag 7 december 2014

kerstmarkt in Goedereede 2014

Gisteren stonden we op de kerstmarkt in Goedereede. In het begin regende het maar gelukkig klaarde het later op en toen hadden we prachtig weer!
De kraam was weer goed gevuld!




Nieuw dit jaar waren de sleetjes...



Leuk voor bv in het raamkozijn, of ergens in een mooi hoekje van de kamer...




Ook nieuw waren de grote stoven,...kijk, naast Jan zie je er eentje staan.






Wij hebben onze kerstboom erop gezet.....






Natuurlijk weer met de bekende gekleurde lichtes en ouderwetse ballen....




En in de stoof is dan plaats voor bv een kerststalletje of dorpje...ja ik weet het, het snoertje moet nog netjes weggewerkt worden....komt allemaal van de week wel....hoop ik.




De kleine sleetjes waren er trouwens ook in het groot. Ook leuk met bv een kerstboom erop.




Ook Wilmi en Mathilde waren trouwens weer van de partij. Hun kraam zag er weer supergezellig uit met de mooiste zelfgemaakte spulletjes!




En mijn nichtje stond er ook. Zij is pasgeleden begonnen met het verkopen van fairtrade kadootjes en chocolade. Kijk hier voor meer informatie.





Tja, het zit er weer op. Het was een hele gezellige dag! Deze week nog een paar avonden workshop kerstballenkransen maken bij mij thuis en dan gaan we vakantie houden!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe.

lieve groet van Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails