vrijdag 8 april 2011

Vrij (naar een lied van Elly en Rikkert)

Kennen jullie het liedje van Elly en Rikkert: Alles is vrij?
het zit sinds gisteren in mijn hoofd, na een wandeling met mijn vriendin in een gebied vlak bij mijn woonplaats. Ik ben er geboren en getogen, maar dit stukje Ouddorp was nieuw voor mij. Ook het feit dat het heerlijk weer was, en alles weer gaat groeien en bloeien na een lange winter, maakt dat je als het ware alles weer met hernieuwde blik bekijkt.
Ik heb het derde couplet van het liedje van Elly en Rikkert gebruikt als tekst bij de foto's.




Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie wereld






Het is een wonderlijke wereld







En hij is voor iedereen,




daarom gaan we d'r heen





Over zeeen en landen





naar zil'vren stranden





En grote rivieren





en bossen vol dieren





Tijd om te spelen






en alles te delen





Want niets is van jou of van mij



Hoe kom je er bij






Alles is vrij,







waar blijf je?





Hé. waar blijf je?




Ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen,

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails