woensdag 14 september 2011

Kleur bekennen



Ik beken.....ik ben dol op kleur! Bij ons in huis zijn best wel wat lichte / witte tinten te vinden, maar de meeste accessoires zijn in allerlei kleuren. Ook ben ik dol op bloemetjes, dus jullie begrijpen wel dat ik helemaal weg ben van het merk Greengate.
Onlangs ben ik samen met mijn vriendin naar Dirksland getogen. Naar het winkeltje van Sonja : Country at Home!
Ik mocht van mijn vriendin nog wat uitzoeken voor mijn verjaardag, dus was ik daar helemaal op de juiste plaats! Ik heb 4 schaaltjes van Greengate uitgezocht:

I confess....I love colors!!!! I also love flowers so you will understand that I am a big fan of Greengate. For my birthday my friend bought for me these four bowls. She bought them in a lovely shop called: Country at Home.




Ik ben er helemaal verliefd op....kijk er zitten van die schattige bloemetjes aan de binnenkant.....

Look at the inside of these bowls.....so sweet....










Zo langzamerhand kan ik al gaan spreken van een kleine verzameling...ok, een hele kleine dan, maar het begin is er ;-)




I've got a (very) small collection now....











Ik had ook nog wat verjaardagsgeld bij me, en daar heb ik dit van gekocht:




In that same shop I bought this magazine from money I got for my birthday:







en dit:


And this book about food in the 50s











ik zou er wel willen wonen, in dat winkeltje!

Vandaag kreeg ik trouwens nog een verjaardagscadeautje.....ik heb een proefabonnement op de Flow gekregen. Ik wordt echt zo ontzettend verwend door iedereen!



Today I received another birthday present. I got a short subscription on the Flow magazine.




Omdat ik voor de meeste echte bloemen allergisch ben, heb ik eigenlijk alleen maar kunstbloemen en planten in huis, aangevuld met hier en daar een bloemetjesgordijn...

I'm allergic for flowers, so the only flowers I got in my house are fake, but i do love flowers, so this week I made some flower curtains for my closet...










Natuurlijk niet alleen omdat ik het mooi vind. Het bloemetjesgordijn moet n.l. ook iets verbloemen ;-)




I didn't make them only for the vieuw, I also made them so you can't see the mess in my closet ;-)







Ook dit kastje moest eraan geloven:


I made them for this sweet old closet too:







Dat zijn niet de enige aanpassingen hier in huis trouwens, in het kader van millieu en bezuinigingen dacht ik maar over te gaan op spaarlampen. 'T is nu de tweede gratis bij Appie, en omdat wij zuunig zijn, dacht ik nu mijn slag te kunnen slaan....
we hebben er al wat om gelachen zeg, want zeg nu zelf: dit kan niet hè, bij zo'n lief schattig ouderwets lampje:


This week I also bought some bulbs. Oh we have laughed a lot when I put them in this sweet old lamp. Now I must look for some flower lampshades, to hide these bulbs...







Ik zal nu toch eens op zoek moeten gaan naar leuke kleine gebloemde lampenkapjes of zo.
Vrijdag ga ik naar de nazomerfair in Oostkapelle, wie weet kom ik daar wel wat leuks tegen. Heb per slot van rekening nog wat verjaardag centjes over, en die branden in mijn zak ;-)

Next friday I go to a fair, so maybe I find some sweet lampshades over there. Hugs Ester



Lieve groet van Ester





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails