zondag 26 februari 2012

mandje gehaakt...


De vakantie zit er voor ons weer op. Het was een heerlijke week, waarbij we niet op de klok hoefden te kijken, en heerlijk onze gang konden gaan.
We hebben lekker gewinkeld, en zijn naar de film geweest. Verder heb ik deze week het mandje afgemaakt. Ik vind 'm echt heel mooi geworden, zo met al die kleurtjes.


The holliday is over. We enjoyed this week so much! we shopped a little, went to the movies, and I finished this croched basket.




Heb er even wat klossen in gedaan, omdat ik die zo leuk vond kleuren bij het tasje.

Love the colors of this yarn, in combination with the basket.


Tja, deze hebben eigenlijk niets met haken te maken, maar toen ik ze van de week tegenkwam, moest ik gelijk aan mijn mandje denken.......(hoe zou dat nou komen?....)


Love the colors of these sponges too. When I saw these, I just had to think about my crochet basket.....




Het patroontje kan je HIER vinden.

You can find the pattern HERE.




Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe, en voor degene die nu vakantie krijgen: Fijne vakantie!

wish you all a wonderful week!

Lieve groet van Ester,


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails