zondag 4 maart 2012

winkelen in Middelburg




Ben donderdag een dag in Middelburg wezen winkelen. Wat een prachtig stadje is dat zeg. Helaas had ik geen camera bij me, en kon alleen maar foto's maken met mijn Ipod. Het resultaat is zeer slecht.
Had jullie graag mooie foto's van een superleuk winkeltje willen laten zien, maar we moeten het met deze vage foto's doen:

Last thursday my friend and I went shopping in Middelburg. What a beautiful town!!! We found a lovely shop. Unfortunately I didn't have my camera with me, so I took some pictures with my Ipod. There not so good...



Ik heb wel een adres van haar webwinkel, en daar staat alles natuurlijk
wel duidelijk op ;-) SIE SA SOEP

Here's the adres of her webshop: SIE SA SOEP

Daarna belandden we in een al even leuk theehuis / stoffenwinkeltje, waar we lekker thee gedronken hebben, met heerlijke proeverijtjes erbij:

After that we visited a veruy sweet and cozy teahouse / fabricstore. We had delicious tea, and pieces of baked goods



Hier is het adres van hun website: HONEYPIE

Here's the adres of there website: HONEYPIE


Helaas zijn alle andere foto's te slecht om te plaatsen, maar geloof me maar op mijn woord, als ik zeg dat Middelburg een hele leuke plek is om te winkelen. Het was voor mijn vriendin en mij in ieder geval een Topdag!!!

Unfortunately the other pictures are very vague,  but we had a great day!


My sister-in-law gave me this old image today:

Vandaag verraste mijn schoonzusje me met deze oude plaat:



Echt Geweldig! En moeten jullie de achterkant eens bekijken.....

Look what is on the backside...it's a price question!



Wie zou dat nu zijn??? de man op DEZEN plaat.....;-))

Do you know ho this man is?





De prent is trouwens groter dan dat je op de foto zou zeggen. Hij is 60 x 50 cm. Ik heb hem even te pronk gezet op het mini oppottafeltje dat Jan gemaakt heeft:

The image is larger than you would expect. IT's 60 x 50 cm. Here you see it on a little side table Jan made:




Zo, ik ga weer verder met het oefenen van allerlei granny's...

Well I'm going to continue practising different granny squares...



Een hele fijne week toegewenst!
Lieve groet van Ester,


Wish you  all a great week! Hugs Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails