zondag 9 december 2012

Kerstmarkt te Goedereede, deel 2



Wat hebben we het getroffen met het weer!!!! Zonnetje scheen, bijna windstil, kortom: een perfecte dag voor de kerstmarkt!

We were so lucky! the weather was beautiful yesterday!




Jan had weer zoveel gemaakt, we namen zowat de halve Noordzijde haven in beslag;-)


My husband made so many things,,,




Ook de kraam stond goed vol...

the smaller things stood in our stand,




en naast de kraam stond ook vanalles,

a very nice love cauch...



ja, we waren goed vertegenwoordigd;-)

Yep,  like I said...my husband made a lot of things;-)




zo...even lachen naar het vogeltje...

Say cheese...



Maar er waren natuurlijk nog meer kramen:

But there were more stands,








Ook Mathilde en Wilmi stonden met een kraam, Zij verkochten tevens het Robin magazine!


Mathilde and Wilmi also had a beautiful stand!




Ooh wat hadden ze leuke dingen gemaakt! Ik had ook nog een zakje rendier neusjes gekocht, die zou ik jullie graag willen laten zien, maar ze zijn al op.....(na de kerst ga ik lijnen...)

They sold reindeer noses....I would love to show them to you, but the bag is empty now....( after christmas I'm going on a diet)




Er waren diverse koren...hier een foto van het Dickens koor,

There was a Dickens choir,




je kon ook een ritje maken met paard en wagen...

and you could made a ride with horse and carriage...



En toen het donker werd gingen de lichtjes en de kaarsjes aan...zo sfeervol!


In the evening we put on the candles...




Ja, het was echt een superleuke dag, en de kou?...die ben ik alweer vergeten;-)

Als jullie  iets zien op de foto's en je hebt interesse, dan kan je me altijd mailen.

We had a great day, and the cold is allready forgotten! Have a great week everyone! Hugs Ester.

Ik wil iedereen een hele fijne week toewensen! Lieve groet van Ester:




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails