zondag 20 oktober 2013

Lekker bezig...

Jaja, ik ben nog steeds lekker bezig,



De tafel lig regelmatig vol met papier en andere knutselspulletjes,



Het project waar ik nu mee bezig  ben gaat iets langer duren, maar hier alvast een kleine glimp:




Nu is het niet zo dat ik weer hele dagen niets anders doe dan knutselen hoor. (al zou ik dat niet erg vinden) Zo af en toe doen we ook een rondje door de schitterende natuur op ons eiland.
Vandaag hebben we een rondje door de "scheelhoek" gewandeld:




Een prachtig natuurgebied, met water,




 En ook bos.




Voor de echt hele mooie herfstkleuren waren we eigenlijk al te laat, maar er was nog zat moois te zien hoor:




Verscholen in het gras,






Of op een omgevallen boomstam,





Ik zou zeggen, kom het zelf eens zien. Misschien een goeie tip voor deze herfstvakantie. Het is echt de moeite waard!

ik wil jullie allemaal weer een hele mooie, fijne week toewensen!
Lieve groet van Ester:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails