zondag 13 oktober 2013

Me-Time...

Het heeft even geduurd.... (4 maanden.....), maar hier ben ik dan weer! Eindelijk!!! 
Ik had even wat "me-time" nodig. Wat tijd voor mezelf. En ja, het kwam er maar niet van om weer eens een berichtje te plaatsen. Maar deze week ben ik weer eens aan het knutselen gegaan, en zo heb ik gelijk een reden om het bloggen weer op te gaan pakken.






Ja, helaas,  ook het knutselen was op een heeeeeel laag pitje komen te staan, totdat ik dit blaadje tegenkwam:




Ik heb mijn art journal boek weer opgezocht, en ben heerlijk gaan knippen, plakken en verven. Mijn inspiratie om deze kleur te kiezen komt gewoon uit de natuur. Van al die bladeren die op de grond liggen, in de tinten geel, oranje en bruin. Dat vind ik zo mooi! Daar moest ik gewoon wat mee gaan doen.







Dus zogezegd zogedaan! Heerlijk knippen in de Flow.....nostalgisch poezieplaatje van twee kindjes onder de paraplu........wat herfstblaadjes die ik jaren geleden eens bij de xenos gekocht heb.....







Leuke vlinders, ook in dezelfde herfstinten, en klaar is Ester! Het hoeft niet veel te kosten zo'n middagje voor jezelf. Het enige wat je nodig hebt is wat me-time (en wat oude flows....;-)








Ik hoop de komende tijd iedereen weer een bezoekje te gaan brengen. Ik heb een hoop bij te lezen, maar ook dat is : Me-time!

Ik wens iedereen alvast een hele fijne week! Lieve groet van Ester:









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails