zaterdag 19 februari 2011

busy as a bzz bzz bee

Hallo allemaal,
Zo hier ben ik weer. tja de titel zegt het al...zo bezig als een bij....vooral Jan heeft het op het ogenblik druk met allerlei opdrachten. Hij heeft tegenwoordig zelfs een eigen atelier ;-))......

Hello everyone, it's been more than a week since my last post....time flies. Specially for jan. He's very busy with some orders. He made a sign on our garage. the nametag was from his grandfather who was a carpenter also.






Hij heeft hiervoor het naambordje gebruikt van zijn opa, die ook timmerman was.


Kijk hier is hij ijverig aan het werk,

Look how busy he is,




En wat maakt hij dan zoal? nou bv. voederpalen...met dit weer vinden de vogeltjes het heerlijk als er goed voor ze gezorgd wordt,

What is he making? well, some bird houses,




Ook grotere dingen draait hij zijn hand niet voor om.....hij is op het ogenblik bezig om voor iemand een paar tafels te maken,

And some tables,





met opbergkisten,

With some matching toy boxes,







Hij werkt tot 's-avonds laat.

He works till late in the evening.




en ook voor in onze gang heeft hij een mooie kapstok gemaakt. Ik hoop op een rommelmarkt een paar mooie oude koffertjes tegen te komen, die ik dan bovenop de kapstok wil leggen. Handig voor wanten en sjaals enzo.

And he made a beautiful peg for our hall





jaja, die Jan.....hij heeft zelfs de krant gehaald...

He even made it to the newspapers...





En ik? Ik knutsel een beetje mee met Jan:

And me? Well, i'm a bit busy too, helping jan....





En zet af en toe eens wat op marktplaats,

Selling some things at the dutch ebay,




natuurlijk ben ik met nog meer dingetjes bezig, maar dat is weer voor een volgende post.
Eerst maar eens lekker vakantie houden...

Ofcourse there's much more going on here, but that I tell you in a next post. Have a great weekend everyone, hugs Ester

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst,

lieve groet van Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails