donderdag 10 februari 2011

van alles wat en vriendinnendag


HèHè....eindelijk weer tijd om even achter de comp te zitten en een berichtje te maken. Ik dacht dat ik het wat minder druk ging krijgen, maar niets is minder waar.....maar gelukkig heb ik het druk met leuke dingen hoor.

Zoals het kinderfeestje van Bram..... Lekker thuis patatjes gegeten, en daarna naar het zwembad,

I have had a busy week...for example the "birthday" party for the friends of our son.






en natuurlijk het wandelen wat ik weer opgepakt heb:

And ofcourse I've been walking as much as I could. It was lovely weather last tuesday:




en vandaag had ik een vriendinnendag bij mij thuis. Gezellig kletsen, eten en film kijken.......

Ik heb koekjes gebakken.....natuurlijk in hartjes vorm, want het thema van deze dag was valentijn,

And today my friends came over at my place. We talked, eat, and watched a movie. I baked some cookies.....heart shaped, because the theme was valentine.







ook heb ik persoonlijke onderzetters gemaakt die ze na afloop mee naar huis mochten nemen,

I made some personal coasters for them, as a gift.




En naambordjes voor bij hun bord,

I also made some nametags for them,



En ook de luch was helemaal in stijl,

And lunch was aslo all valentine,






Het was een heerlijke dag, en kijk eens wat ik kado kreeg:

It was a lovely day, and look what they gave me:





Jaja, als ik het versieren van cakejes goed onder de knie heb, dan zal ik ook daar een keer foto's van plaatsen. Ik hoop van het weekend een rondje langs jullie blogs doen. Dat is er met alle dingen die op het program stonden, een beetje bij ingeschoten.

Yummie things for decorating cake. I must practise first, and then I'll show you some pictures.

I hope I can visit you all this weekend.




Alvast allemaal een heel fijn weekend,

Have a great weekend, hugs Ester

lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails