donderdag 3 februari 2011

De grote schoonmaak





Over een poosje begint het weer....... maar een kennis van mijn ouders besloot een tijdje geleden al dat het er nu maar van moest komen.......de grote schoonmaak.... van de zolder wel te verstaan. En of mijn moeder iemand wist voor het poppenhuis, want dat moest nu toch maar echt de deur uit.



Ja....mijn moeder wist wel iemand.....nee, 't was niet om er mee te spelen, maar eigenlijk gewoon voor de heb, omdat zij dol is op speelgoed uit haar eigen kindertijd.



En ooooooh wat is ze blij!



Bijna net zo'n poppenhuis als ze zelf had vroeger, voordat haar broertje besloot er een timmerwerkplaats van te maken ;-)



A while ago, a friend of my mother asked if she knew someone for her old dollhouse. Oh said my mother, I know just the right person for your old dollhouse........
I'm so happy with it. It looks just like my old dollhouse before my brother decided to rebuild it....







en het mooiste is.....Alle meubeltjes zijn er ook nog bij. Dus vanmiddag maar eens aan de grote schoonmaak begonnen, en daarna het leukste.....inrichten!

And the best part is.....she also gave all the old furniture. So this afternoon I cleaned the house and I decorated it again. This is the livingroom:

De huiskamer





De slaapkamer,

The bedroom,






De badkamer,

The bathroom,






En de keuken.

The kitchen,





Ik was weer even kind.

I was child again, for a moment.




Ik ben ondertussen ook zelf maar eens aan de grote schoonmaak van onze zolder begonnen......



En kijk eens wie ik daar tegenkwam......




Koning, Keizer, Admiraal.........


After that I decided to clean my attic too, and look who I ran in to ;-)





Lieve groet van Ester

Hugs from Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails