vrijdag 27 mei 2011

Oost West...Thuis best!!! en probleem met Blogger

Ik wil jullie eerst heel hartelijk bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige post. Daar kan geen pilletje tegenop ;-))
Ik ben echt ontzettend blij dat ik het jullie verteld heb, en dat ik weer deel uitmaak van het bloggen. Ik heb jullie echt gemist, en gelukkig heb ik op de meeste reacties ook antwoord kunnen geven, tot een paar dagen geleden....Opeens lukt het me niet meer om bij iedereen een reactie achter te laten. Ben ik eindelijk weer actief met het bloggen, gebeurt dit......Maar niet getreurd, ik heb begrepen dat er meerdere bloggers last van hebben, en ik hoop dat ze het probleem bij blogger snel op kunnen lossen.


I want to thank you all for your sweet comments! I'm realy touched!
Unfortunately I have some problems giving comments at other blogs. Lucky I'm not the only one, and I hope they can solve the problem as soon as possible.








Vandaag wil ik weer eens wat Pierelantijntjes uit het atelier van Jan laten zien......
Hij had een paar pilaren gemaakt voor b.v. bij de voordeur. Leuk met een plantje erop, of een buxus. Helaas had ik alleen maar een paar bijna uitgebloeide violen, maar het gaat om het idee:


Today I want to show you some things my husband made. He made some pillars for decoration and to put some plants on.






Verder heeft Jan onze rieten openhaardmand vervangen door een mooie, stoere, houten bak:


He also made a box for our firewood:








We hebben er een hele winter plezier van gehad, en minder rommel op de vloer, dan met de rieten mand ;-)


We enjoyed it all winter:










Ook heeft hij voor iemand een houten kast gemaakt voor in de tuin. Ik vind hem erg mooi geworden:


And he made a closet for someone's garden:









Dus jullie zien het....ook al ben ik op het moment niet zo actief met dingen maken, Jan gaat gewoon door, en dat is maar goed ook, want over een week of 6 staan we al op de eerste fair van dit seizoen.


Altough I'm not so creative at the moment, my husband is busy for both of us ;-) And I'm happy for that, because in 6 weeks we're standing at the first fair of this season. So time is running out.....Wish you all a very happy and sunny weekend. I hope Blogger is soon fixed, so I can give comment at everyone's blog.Hugs Ester



Ik wens jullie een heel fijn weekend, en ik hoop dat ik snel weer kan reageren bij iedereen!

Liefs Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails