dinsdag 27 maart 2012

Eindelijk was het dan zover.......!!!



DE workshop waar ik zo naar uitgekeken heb...

Finaly it was the day of THE workshop...



Ik hoefde niet te zoeken, want ik was er al eens eerder geweest:

I didn't have to search, because I was there before:




Alles stond al gereed, we konden zo aanschuiven:

Everything was ready for us:





En kijk daar eens...daar ligt ie dan...al zoveel van gezien op haar blog, en nu kan ik 'm dan eindelijk in het echie bekijken...

Ooh look....there it is...saw this book many times on her blog, but now I could see it for real...




Mijn handen jeuken om te gaan beginnen, en na eerst gezellig met de anderen kennis gemaakt te hebben, mochten we gaan oefenen met schrijven,


After meeting the others, we could practise wrighting,




En toen mochten we dan in ons boek gaan werken, heerlijk verven, knippen, plakken en stempelen...

And then it was time to work in our book...




Mennn... wat is dat ontspannend zeg!

Oh boy, this is sooooo relaxing!!!




De volgende dag ben ik thuis verder gegaan....

The next day, I fisnished it at home.




Nog even verder gestempeld en geplakt,

some butterflies, and stamps for the finishing touch,





En toen was ie af....mijn eerste journaling!

And then it was finished...my first journaling!




En ik moet zeggen: dit smaakt naar meer...!

Wilmi, bedankt voor de super gezellige en leerzame avond!

I must admit:  I want to do this everyday! Wilmi, thank you for the great evening! 
Hugs Ester.

Lieve groet van Ester











LinkWithin

Related Posts with Thumbnails