dinsdag 5 juni 2012

Zomerse tas...






Hallo allemaal,
Het is weer even geleden sinds mijn laatste berichtje, maar hier ben ik dan weer.
Ben druk bezig met de voorbereidingen van de fairs en markten waar wij weer gaan staan, en helaas kom ik dan niet zo aan bloggen toe...

Gelukkig vond ik vandaag weer eens even tijd om mijn nieuwe tas met jullie te delen:

Hello everyone,
It's been a while since my last post, but I'm busy withe the coming markets...But here I am, ready to show you my new purse:





Heb deze keer gebruik gemaakt van zachte zomerse kleurtjes, en lieve bandjes en kantjes...

This time I used soft, sweet colors, and romantic straps...




Overal verschillende stofjes gebruikt, zoals hier aan de onderkant,

Also used different fabric for the bottom,




En ook natuurlijk voor de bovenkant en flap,

And ofcourse for the upperside,





Handige zakjes aan de binnenkant,

the inside...




En hopla, een mooie zomerse tas.

I love my summerbag!



Ik krijg alleen op de een of andere manier de foto's niet in het midden, terwijl ik dat wel aangegeven heb.... blogger zal weer wel kuren hebben...zucht!

I can't manage to put my photographs in the middle, I think blogger isn't working well....again....sigh!
Wish you al a great week, Hugs Ester

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe!

Lieve groet van Ester:







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails