woensdag 23 mei 2012

Mag ik even voorstellen:


Mijn nieuwe aanwinst:

This is my newest toy...




Niet alleen handig, maar ook nog eens mooi om te zien,

It's very handy, and got also nice looks,




Ik heb natuurlijk al wat geoefend,

Ofcourse I practised a bit first,



En wat nieuwe woorden geleerd, zoals: swirls...dat zijn die sierlijke krullen...

And learned some new words, like: swirl...




En: creatables...dat zijn van die mallen voor de machine,

And creatables...



Ooh er valt nog veel meer te leren,

There's so much more to learn, 



Maar eerst oefen ik nog even verder!

But first I need more practise...




één ding is zeker...het is een superleuk speledingetje, en ik ben er nu al verknocht aan!

One thing is sure...it's so much fun to play with this machine!




Zeer verknocht!

Yep...Ik love my big shot!




Lieve groet van Ester,

Hugs from Ester



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails