zondag 28 oktober 2012

De handwerkbeurs...





In mijn vorige post had ik beter kunnen zeggen: These boots are made for shopping.....Want dat heb ik gedaan hoor meiden. Geshopt met een hoofdletter G....

Dus...

Ik ging naar de handwerkbeurs en nam mee....


Mijn zelfgemaakte tas, (en een dikke portomonaie;-))

It was so much fun at the craft market! I made myself even a new shopping bag ,






De geborduurde schilderijtjes komen van een rommelmarkt, en de lapjes komen uit mijn verzameling stofjes.
Heerlijk om  al die stukjes bij elkaar te zoeken!

Bought the embroidered paintings on a flea market, and the fabric I already had.





En zo kwam ie terug...

And this is how I brought it back...




Was helemaal verliefd op deze wol... Ben wel niet zo'n breister, maar 1 recht, 1 averecht moet lukken, toch?

Love these colors! 




Tja, dit boekje en die schattige spulletjes kon ik echt niet laten liggen.

And this lovely crochet book, and other things.




Evenals dit patroontje van Bep...zo schattig!

How about this sweet patern...It's so cute!





En toen kwam ik deze twee tegen...


And then I ran into these sweeties...





Zijn ze niet schattig? Ook nog wat stof erbij gekocht, want ja, stel dat ik niet genoeg in huis heb?...

I love them. Found also some fabric for there skin and hat.




En toen was ik rond. Vond eigenlijk dat ik mezelf keurig ingehouden had, want ik had de Tilda boeken gezien, maar ik zou netjes wachten op de Nederlandse vertaling.....


Well I thought I did it very well. But at the end I couldn't resist these Tilda books, so I bought more then I was planning to...

Totdat ik voor de tweede keer bij de kraam van de handwerksite kwam....




Ach, gelukkig kan je tegenwoordig overal pinnen;-))

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe. Ik zal me voorlopig niet vervelen...

Wish you all a great week! Hugs Ester.

Lieve groet van Ester,



26 opmerkingen:

  1. ben ook geweest vrijdag,en ik heb ook de patronen van de grote poppen gekocht.
    Ben al jaren van plan om ze kant en klaar te kopen maar ze zijn nogal prijzig
    Omdag ik dinsdag aan mijn hand word geopereerd en dan 6 weken niets mag en kan doen ben ik sinds gisteren bezig met het maken van het vrouwtje .Ga nu zo beginnen met de zakken het lijf ligt hier naast me ZO leuk ;-)
    Jij ook heel veel plezier met het maken van ze
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan inderdaad voorlopig vooruit. Lekker zo'n dagje, daar word je toch helemaal blij van!

    Een fijne zondag Ester! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt je helemaal uitgeleefd zie ik wel, allemaal prachtige spullen gekocht, veel plezier ermee ester

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke aankopen allemaal, die wol is super zeg, wat ga je breien????
    Ik ben dit jaar niet geweest, had me al uitgeleefd bij de uitverkoop bij t'Quiltgebeuren.
    groetjes van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You bought some great things there . You are going to be very busy. Hope we see the knitting when it is finished. Happy Sunday

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook Zaterdag geweest. Fantastisch vond ik het. Kwam ook met van alles thuis. Zal er nog een blog bericht van maken. Die Adventpop heb ik ook gezien. Heb staan twijfelen nu ik hem bij jou zie heb ik toch spijt. Ga eens kijken of ik het patroon kan bestellen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede vangst! Dat wordt uren en uren handwerkplezier! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen heb je gekocht. Je kunt voorlopig heerlijk aan de gang gaan. Vind de adventspoppen het allerleukst, ben benieuwd straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie dingen heb je gekocht! Als ik dat zie dan vind ik 't weer zo jammer dat een naaimasjien en mezelf niet zo'n beste combinatie vormen ;-). Vooral als ik je mooie zelfgemaakte tas zie en die adventspop van Maileg die je gaat maken. Mooi!!!!! Dat haakboekje, daar zou ik wél wat mee kunnen. Benieuwd wat je eruit gaat maken.... maar alleen erin kijken is ook al een genot natuurlijk.
    Groetjes en veel plezier met je nieuwe aanwinsten.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je leuke inkopen gedaan.
    Het patroon van de adventpoppen vind ik geweldig.
    De tilda boeken heb ik ook, kon ook niet wachten op de Nl vertaling, je komt er wel uit in het Noors, gewoon even google vertalen als je iets niet snapt.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je leuke dingen gekocht zeg. Ik kom ook altijd met meer spullen terug dan bedacht van te voren hoor, als ik naar een beurs ga. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh leuk leuk leuk zeg! Jij bent weer lekker uit geweest ;)
    Veel plezier met de inhoud van je tas, heerlijk hè, zo'n stapel nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk allemaal....liefs van mij...xxx...fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke dag heb je gehad. En met alles waarmee je thuisgekomen bent hoef je je voorlopig niet vervelen. Dat boek van Tilda ziet er mooi uit.
    Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin om wat te haken of te breien, maar mijn schouder wil niet mee, dus dat is een beetje moeilijk.
    Ik wens je heel veel plezier en succes met je plannen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk zo'n geslaagde dag met als slot een tas vol mooie spullen Esther.
    Prachtige tassen trouwens en wat is dat haakboekje leuk.
    Ik zie dat je ook al bent begonnen met breien, mooi die kleurige wol.
    Geniet nog even van de zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hahahah heerlijk is dat je raakt niet uitgekeken! ik denk dat we jou de komende tijd niet horen! hhihii
    Succes wat zijn de popjes super leuk!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moeilijk..al die verleidingen!
    Veel knutsel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie aankopen zeg! Vooral je wol en je adventpop, super leuk!
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is je tas super leuk geworden, heel apart en die boeken zijn geweldig veel plezier er mee maar dat komt wel goed met jou liefs pa en ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Essie..
    Heerlijk als je zo lekker kan shoppen. Je bent in ieder geval goed geslaagd!!En waar zouden we zijn zonder pin!
    Je brei werkje ziet er goed uit..ben benieuwd wat het gaat worden!
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende tas heb je gemaakt, daar trek je veel bekijks mee. En zulke mooie dingen gekocht, prachtig de wol en de boekjes en alles, veel plezier ermee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave aankopen en je tas is prachtig geworden! Groetjes, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh lovely thingys. I would buy all of those two and guess what? I did buy some wool just like yours today! only in a different colour. I must photo and post so you can see it soon. Love your purchases Ester and Happy Halloween.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful bags I love the scene one, looks like you have been busy. Hugs, Pearl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk toch om met een lege tas en een gevulde beurs op stap te gaan en om dan met van alles thuis te koemen .
    Leuke dingen heb je allemaal gekocht.
    En je bent al begonnen met breien zie ik:) Het gaat je lukken hoor.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo, jij komt de winter wel door Ester! Wat ben jij goed geslaagd op de beurs. We gaan er zeker nog veel van zien....hoop ik!

    Ik wens je een creatief en gezellig weekend toe!

    Lieve groet, van lang gelee!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met veel plezier!
Thank you for your comment!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails