maandag 8 oktober 2012

Hier ben ik weer.....

Wat heb ik jullie ontzettend verwaarloosd zeg......., zomaar 2 maanden niet geblogd, niets gelezen, geen reacties gegeven, maar gelukkig nog wel wat geknutseld..... in mijn nieuwe werkhoekje:

Jan heeft een lange plank aan de muur gemaakt, en een mooie console erboven:

It's been to long since my last post.....I'm so sorry I've been neglecting you bloggers for such a long time...

This is my new creative space, made by my husband!





Zo heb ik heerlijk een plek voor de computer,

I've got enough room for my pc,



En voor mijn naaimachine,

And for my sewingmachine.





Het eerste project wat ik aan mijn nieuwe werktafel gemaakt heb zijn deze kussens.

First thing I made on this shell were these cushions,





Na het overlijden van haar vader vroeg mijn vriendin of ik kussenhoezen kon maken van zijn overhemden. Zij dacht dat dit wel een mooie herinnering aan hem zou zijn voor haar en haar zussen.
Ik vond het een heel mooi idee, en vond het dan ook heel bijzonder om ze te maken!


After my friends father past away, she asked me to make some cushions of his shirts, one for her, and one for her sisters, so they had these pillows to remember him.
I was honnored to made them!





Ik heb ook nog een paar raamhorren bekleed met ptt stof.

I also redecorated some old insect screening,




Erg leuk om te doen, en het staat nog gezellig ook!

It was so much fun to make them.





En ik heb weer een workshop gevolgd bij Durvina. Dit keer hebben we een tag gemaakt:

And I had a workshop at Durvina. This time we made a tag:





Hier nog een close-up van het stempeltje,

Here a close up:





Zo ik heb jullie weer gezellig even bijgepraat, Ik hoop deze week iedereen weer eens een bezoekje te brengen, en een reactie achter te laten.

Ondertussen klussen wij weer verder aan onze Pierelantijntjes:


Well, you are all up to date now.  I hope to visit your blogs this week! 
Meanwhile  we are busy to create new things. Hope to show them to you soon!







Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe!
lieve groet van Ester,


Have a great week!
Hugs Ester














LinkWithin

Related Posts with Thumbnails