woensdag 17 oktober 2012

London's calling

Gisteren werd er een pakketje bezorgd.....

Yesterday  there was a package delivered.....




Het was echt heeel goed verpakt...

It was wrapped verry well...




Tadaaaaaaaa...


Tadaaaaaaaa....



Tja, was zaterdag zo onder de indruk van al die prachtige art-journals, ik moest hier gewoon wat mee doen!

Dus dat werd weer heerlijk verven, knippen, plakken,stempelen, en schrijven


I had to write it in my art-journal...




En terwijl ik bezig ben, hoor ik Londen roepen.....

And while I'm writing, I hear London  calling....




ja, een reisje naar Londen (en dan natuurlijk ook naar de winkel van Cath Kidston) staat wel heel erg hoog op mijn verlanglijstje.


It's my wish to travel to London, and visit the Cath Kidston store one day...




( nu maar hopen dat mijn man  londen ook  hoort roepen...hij is helaas behoorlijk doof...;-))

(I hope my husband hears London calling too.....unfortunately he's quite deaf....;-))


Hugs Ester

Lieve groet van Ester,




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails