zondag 19 mei 2013

Gewonnen, Gevonden, Gemaakt...


Joepie...pas geleden heb ik de giveaway van Irma van de blog: Allemaal kleurtjes gewonnen
             Het was zo mooi ingepakt!!!





Echt geweldig die kaarten! Ik heb een album waar ik oude kaarten in verzamel. Deze krijgen dus een mooi plekje tussen de andere kaarten.




Kijk hier eens, hier wordt ik nou zo blij van he!




En dan dit vintage patroon...echt helemaal geweldig!
Irma, nogmaals heel erg bedankt!






En kijk hier eens....nog meer vintage! De kabouterklok doet het nog, bij het hondje moet even de ketting goed om het tandwieltje gelegd worden. Zo leuk zijn ze!
Hun ogen schieten van links naar rechts. Helaas vinden de kinderen ze minder leuk! Sterker nog....ze vinden ze maar eng....




En dan deze Libelles...uit 1939 en uit 1941....






 Even kijken waar ze toen over schreven......




Oké....ik zie het al....dat is dus niet veranderd in al die jaren;-)






En tussen de rommelmarkten door heb ik ook nog kans gezien om wat te maken.
Een tijdje geleden kreeg ik van iemand een geborduurd schilderij, met de vraag of ik er een tas van kon maken. Zo gezegd zo gedaan....





De achterkant heb ik simpel gehouden met een ptt stofje. Nu maar hopen dat ie naar tevredenheid is.





Ik wens jullie allemaal een fijne week en een gezellige tweede pinksterdag toe!

Lieve groet van Ester




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails