woensdag 22 mei 2013

Wat kaartjes

Zo nu en dan maak ik ook nog wel eens een kaartje. Zeker met dit weer is het heerlijk om te knutselen...



Dit is een tag. het ingekleurde stempeltje is een magnolia stempel. Het is echt zo ontzettend leuk om in te kleuren met distress inkt!




Een kaartje met een nostalgische afbeelding...



En vorige week werd mijn moeder 64, dus ook voor haar een kaartje geknutseld. De stempel is zooo ontzettend lief! hij is van Marianne design.



En een tijdje geleden werd een vriendin 50 jaar. Ik vond het wel leuk om haar kadootje in een zelfgepimpt tasje te doen.




Weer zo'n lief  magnolia stempeltje...




En nog een zakje gepimpt voor haar waar ik zakjes met groentezaadjes had ingedaan.





 Ik heb begrepen dat het deze week nog echt knuselweer zal zijn, zelfs nachtvorst geven ze op...pfffff nou ja, ik zal me in ieder geval niet vervelen.


Lieve groet van Ester,



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails