donderdag 9 mei 2013

lieve groetjes

Ik kom jullie even groeten...heb al weer een tijd niets van mezelf laten horen, maar dat zijn jullie ondertussen al gewend van me....

Zal  gelijk even wat nieuwe vondsten laten zien...Geen idee wat voor kaarten dat zijn, maar voor 50 cent kon ik die stapel echt niet laten liggen. En dat flesje en marie antoinette zeepje moesten ook gewoon mee!




Net als dit schattige jaren 50 popje..




 Groot was dan ook de verrassing toen ik thuis ontdekte dat er een mechanisme in zit. Helaas heb ik geen sleuteltje, maar ik ben er ondertussen achter dat hij in de rondte danst. Echt geweldig!





Evenals dit sigarendoosje met bandjes en oude bleu band stickertjes




Tja, pure nostalgie...voelde me weer even kind toen ik al die plaatjes bekeek...





En dit schattige kommetje heb ik een tijdje terug van mijn schoonzusje gehad,





Zo, morgen en overmorgen nog een aantal rommelmarkten bezoeken. Wie weet wat ik dan weer tegenkom.

Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen toe! Liefs van Ester  




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails