zaterdag 29 januari 2011

Little miss mushroom


Het was liefde op het eerste gezicht.....maar waarom ik dan toch zo lang gewacht heb om haar te maken, weet ik ook niet. Soms gebeurt dat gewoon.
Maar goed, ik ben vorige week, nadat ik mijn hobbyboeken opgetrommeld had, en mijn dozen met stof weer beneden gezet had, aan de slag gegaan, en ik vind haar ontzettend leuk geworden.

It was love at first sight......and I realy don't know, why I waited so long before I made her, but sometimes that happens. Last week, after I looked in my old craftbooks, I took my sewingmachine, and I had so much fun sewing her.


Ze heeft al een beetje voorjaar over zich,

She's got a little bit of spring with her,







En een beetje valentijn:

And a bit of valentine:







Een beetje zomer kan je ook bij haar vinden:

you can also find a touch of summer:






Ze heeft haar knuffel altijd bij zich,

And she always got her little bunny at her side,






Want ze is een beetje verlegen,

Because she's a little shy,







Natuurlijk is dat nergens voor nodig, want ze ziet er altijd keurig uit. Zelfs haar sokjes zijn op haar kleding afgestemd,

Ofcourse she's got no reason for that, because she's very well dressed. Even her socks matches with her clothes,







Dus kom op.......laat je maar eens zien,

So, come on.....show youreself to the visitors,







Nee, niet voor de helft, maar gewoon helemaal,

Not half, but complete,







Tja, dat bedoel ik nu.....liefde op het eerste gezicht!

You see what I mean?........It was love at first sight!





Zucht.....

Sigh.......






Wish you all a lovely weekend, hugs Ester.



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe,

Lieve groet van Ester,


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails