zaterdag 5 maart 2011

Mijn week,

Het was een week met vanalles wat eigenlijk. Zo had Bram voor de eerste keer in zijn schoolcarriere een spreekbeurt. Het ging over de dierentuin, en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na afloop van zijn spreekbeurt te trakteren.
Dus heb ik een krokodil gemaakt van een komkommer en daar allemaal apekopjes en olifantjes en tijgertjes in gestoken.

It was a week with a lot of different things. Our son had a speech about the zoo. So I thought it would be nice to treat the children some animal candy after his speech.







Ook had ik een creatieve middag met een groepje vrouwen van de kerk. we hebben met z'n allen een ketting gemaakt. Ik heb voor parels gekozen.

I also had a craft meeting with some woman of my church. We made necklace. I made one from pearls.





ook heeft de Ipod hier zijn intrede gemaakt, en ben ik aan de slag gegaan om een soort van tasje (zakje) ervoor te maken.
Eerst een proefmodel:


Then the Ipod came into our childrens lives, and I decided to make a protecting bag for it. First a sample,






En toen het uiteindelijke model:

And later the original bag. I only must make one for our sun too. I hope I can do that next week.






Ook heb ik van de week de eerste paasdecoratie gekocht ;-)

And this week I bought the first easter decoration ;-)





en kwam ik op een soort van thuisverkoop bij iemand deze klos tegen...Die moest gewoon mee.

And I found this wonderfull bobbin at a house sale party.



Verder heb ik twee weken geleden een mini memobord gemaakt, en hoop ik over een poosje met een groepje vriendinnen dit te gaan "workshoppen"

Two weeks ago I made this little memoboard. I hope in a few weeks to make this with some friends. And if all goes well, I will give some workshops at home.





En als dat goed gaat ga ik misschien wel een briefje in de supermarkt ophangen. wie weet zijn er nog meer mensen in Goedereede en omgeving die zoiets willen gaan maken.


Of gezellig een workshopje doosjes beplakken.

Or maybe decorate these little boxes.



Hier wil ik er nog meer van gaan maken trouwens, want we staan deze zomer weer op drie verschillende fairs met onze spulletjes.

I will make more of these, because were going to be on three different fairs this summer. So I have a lot of work to do.







En als afsluiter van de week kreeg ik vandaag een ontzettend lieve kaart van mijn nichtje. Wilma, als je dit leest heel erg bedankt. Dikke kus van mij!

And today I received this very sweet card from my niece. It's a wonderful end of a busy week.



Ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen.
Lieve groet van Ester,

Wish you all a wonderful weekend, Hugs Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails