vrijdag 11 maart 2011

A touch of spring




jaja ook bij mij begint het al een beetje te kriebelen.....de lente kriebels wel te verstaan.
Ik ben de zolder weer opgedoken en heb de inrichting van de kast weer veranderd. ook mijn (nep)roosjes heb ik weer vervangen voor paarse (nep)viooltjes.

Spring feelings are in my head these days.....Ik went to my attic to search for things to change my room again, and I found my (fake) violets, and other spring stuff.





Gisteren is mijn vriendin een daagje geweest. We hebben heerlijk bijgekletst, en 's-middags hebben we wat geknutseld.
Ik heb weer een memobordje gemaakt

yesterday, my friend came to visit me. We had a lot of talking to catch up, and in the afternoon we
made a memo board.






en hier ook weer vrolijke voorjaarskleurtjes voor gebruikt,

I used some cheerfull springcolors,




Ook heb ik deze week een cadeautje gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonzusje Annemarie,

And this week I made a birthdaypresent for my sister-in-law Annemarie.





Zij houdt van naturel tinten,

She likes soft natural colors,





Ook hier heb ik mijn voorjaarskriebels weer op los gelaten, en heb een mini vogelhuisje opgepimpt:

And again I used a touch of spring, by embellishing a little birdhouse:






Samen met nog wat andere voorjaars spulletjes is het een leuk cadeautje geworden vind ik. Morgen mag ze het uitpakken....ben benieuwd wat ze ervan vind.

Together with other "spring"gifts I think it is a nice present. Tomorrow is her birthday...I hope she likes it.





Ik wil jullie allemaal een heel gezellig weekend toewensen, met een "touch of spring" natuurlijk.

Wish you all a wonderful weekend with a "touch of spring". Hugs Ester


Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails