zondag 20 maart 2011

Op stap

Vanmiddag zijn we met de kinderen op stap gegaan. Nee, geen uitje waar je uren voor in de auto moet zitten....gewoon een uitstapje dicht bij huis.....Het strand.

This afternoon we went to the beach with our children,





En als wij de kinderen op een ijsje trakteerden, wilden zij wel gewillig op de foto gaan.......mmmm ja ik weet het, het klinkt als chantage en dat was het natuurlijk ook, maar ach, niets kon mijn humeur bederven vandaag dus hup... een ijsje gegeven...zij blij en ik blij ;-)

They allowed me to take pictures of them, if I would give them ice cream in return......yes, I know....it sounds like blackmail.........but nothing could make me angry this day....





Oh ja...zij wilden dan ook nog een foto van ons maken..... nou vooruit dan maar.

And yes, they also wanted to take a picture of us......well...allright......sigh...





Bram kwam ondertussen wat vriendjes van de voetbal tegen...

Our son ran into some friends he knew from soccer...




En ik zag in de verte een interessant hoopje liggen, dus bewapend met camera op onderzoek uit,

And I spotted an interesting object, so I took my camera and took some pictures of it,




kijk dat is nou eens een super initiatief!

Look, it's a place where people can put trash, they find on the beach. The sign says: Release the sea!







Maar van al dat gewandel en gespeel kregen we ondertussen toch wel trek, en nadat we een heerlijk plekje op de strandtent gevonden hadden, werd onze snack geserveerd......in een zeer snoezig mandje (volgens dochterlief)

Meanwhile we became hungry and thirsty, so we went to the beachcabin for some snacks...they where served in a very "sweet" box,





Maar persoonlijk vond ik de inhoud snoeziger hoor ;-))

look how delicious,




En nadat we zo heerlijk een poosje gezeten hadden, zijn we weer naar huis gegaan, alwaar de dag werd afgesloten met heerlijke zelfgebakken pannenkoeken.

And after our "beachparty" we went home, where I baked some pancakes,




Deze week kreeg ik van een vriendin een mooie schelp en een heel lief hartje met een zeer toepasselijke tekst:

....................................................... Laugh often

........................................................Love much

.........................................................Live well

This present I received from a friend last week. The words on the heart are so how I felt today:

Laugh often....love much.....live well.

Wish you all a wonderful week, hugs Ester.





Nou dat is vandaag in ieder geval goed gelukt!

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe,

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails