vrijdag 27 januari 2012

een middagje distressen...




Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Miranda.
En ja hoor....ik denk zomaar dat ik er weer een nieuwe hobby bij heb....
We hebben n.l een magnolia figuurtje ingekleurd met distress inkt.

Yesterday I've visited my friend Miranda. I think I've got a new hobby...We've colored a magnolia figure with distress ink.




Het was moeilijk kiezen uit al die kleurtjes...


It was hard to choose a color...



Maar uiteindelijk was de keuze dan gemaakt en kon de pret beginnen.

But finaly I've picked one, and the fun began.



Eenmaal thuis ben ik eens gaan verzinnen wat ik met het plaatje zou willen doen, en mijn oog viel op een hartje dat ik van mijn schoonzusje gehad had,

Once I got home I thought how I could use the figure, and I thought it would be nice to use this heart, I got from my sister-in-law,



Heb er  wat bloemetjes erbij gezocht,


Searched for some matching flowers,



En wat lettertjes uit een puzzelboekje geknipt,

Cut som letters from a puzzle magazine,



Het schattige poppetje in het midden geplakt,



En Voila.....Een lief valentijns hartje....

And here it is....a sweet valentine heart...




Wilde dat het met mijn haaksel ook maar zo voorspoedig ging........zucht!


wish my crochet work went so well.......sigh!




Ach eerst maar eens oefenen met distressen voor ik weer verder met mijn haaksel ga,

Well, first I will practise distressing, before I go further with my crochet project.




Want zo mooi kleuren als Miranda , dat lukt me nog niet echt.

Because I want to learn how to color as beautiful as Miranda does.




Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, lieve groet van Ester:


Wish you a wonderful weekend, hugs from Ester:



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails