dinsdag 3 januari 2012

Opgeruimd staat netjes

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toewensen!

Happy newyear everyone!



Hebben jullie alles al opgeruimd? Ik wel hoor! Vreemd eigenlijk hè....eerst kijk ik er ontzettend naar uit om heel het huis om te toveren tot een kerstsprookje, en zodra het nieuwjaar is, jeuken mijn handen om de hele boel weer op te ruimen....Ach, zo blijf je bezig, toch?

En nu alle fairs en markten weer achter de rug zijn, is Jan eindelijk aan mijn verlanglijstje begonnen. De krantenbak en bladenmand zijn n.l. behoorlijk uit hun jasje gegroeid, en ik bleef er toch van alles bij stoppen. Totdat het niet meer te overzien was, en ik constant vanalles kwijt was. Dat moest veranderen, en daarom heeft Jan 2 kisten gemaakt:


Is your house already arranged? Our is....the christmastree is gone, and so is the other christmasdecoration!
Time for something new in the house! Our newspaperbox was so full...so my husband made me a new one. One box for papers, and the other for magazines.







Ik heb bewust helaas geen foto's van de overvolle krantenbak gemaakt....
Maar hier is wel een foto van een zeer opgeruimde krantenkist....(tevens opbergplaats voor agenda's, puzzelboekjes, A.H. bingokaarten en nog veel meer...)

I don't have any pictures from our old box, but I can tell you it was a mess...But here is a picture of our new one....



En hier een kiekje van de oh zo nette bladenkist...

And here's the box for magazines...


Handig hè, zo'n timmerman!

I'm glad I married a carpenter!



Het volgende wat op mijn verlanglijstje staat is een eettafel van oude steigerplanken. Die liggen al te drogen.....nu nog een tafel van maken....wordt vervolgd....


Next I want is a new table....the boards are here...the only thing my husband needs now is time...
Hugs Ester


Lieve groet van Ester,



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails