dinsdag 4 mei 2010

Happy 101 award



Vandaag kreeg ik een happy 101 award aangeboden van mijn (blog) vriendin Margreet van de blog Home sweet Home
Zij maakt echt zulke mooie quilts, en andere dingen van stof. De quilts maakt zij allemaal met de hand. Een heel karwei, maar zo ontzettend mooi!!
Dank je wel Margreet voor deze award.
Het is dus de bedoeling dat ik wat dingen ga vertellen waar ik blij van wordt.


Today I got the happy 101 award from my (blog)friend Margreet from the blog: Home sweet Home.
She makes the most beautiful quilts without a sewing machine. Thank you Margeet for this award. Now I must tell some things that makes me happy.




Ik wordt erg blij van het feit dat we mogen vieren dat het 65 jaar geleden is dat wij bevrijd zijn.


65 years of freedom.



Dat we twee jaar geleden de kans kregen om dit huis te kopen. We wonen hier nu een jaar en elke dag weer, ben ik dankbaar dat wij hier mogen wonen.

I'm happy because were living in our dreamhouse.



Ik wordt blij van mijn kleine neefje Tom, mijn broer en mijn schoonzus,

I'm happy when I see my nephew and my brother and sister in-law


Toen twee weken geleden het elftal waar mijn zoontje in zit kampioen werd,

Two weeks ago my son and his football team became champions,



Een onverwacht cadeau van een vriendin,

An unexpected present from a friend,



Dat we vrijdag naar Madurodam gaan,
Dat ik zaterdag naar een rommelmarkt ga,
Dat mijn vader nu een half jaar weg mag blijven voor controle,
Dat ik een longembolie overleefd heb,
Dat ik vandaag met mijn moeder ben wezen winkelen,
Dat ik twee gezonde kinderen heb, en dat zij zo ontzettend lief zijn,



En natuurlijk, lieve blogvriendinnen, wordt ik heel erg blij van jullie reacties!!!


I'm happy because:
Friday were going out with the kids
Saturday I'm going to a flea market
My father doesn't have to go to the hospital for half a year now for a check up.
I survived a pulmonary embolism
I went shopping with my mam this afternoon
I have two healthy and very sweet kids
And ofcourse my sweet blogfriends, I'm very happy when I read your comments.
And I want to ask you: What makes you happy?


Ik wil deze award doorgeven aan jullie allemaal, en zou heel graag willen horen waar jullie nou blij van worden.


Lieve groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails