zaterdag 13 december 2014

De Week van de Workshops....

Het was me het weekje wel zeg.....avond na avond werd er bij mij thuis heerlijk gefreubeld en gelijmd, gepraat en gelachen, en helaas ook af en toe een blaartje gefabriceerd, maar dat mocht de pret niet drukken





Het was nl. de week van de kerstballenkransen...





Ik heb echt alle kleuren ballen voorbij zien komen deze week......





En het maakte niet uit of het heel bont en kleurrijk was,





Of juist heel zacht en lief,






Het werden stuk voor stuk plaatjes!



Ik laat jullie nog meer foto's zien van de resultaten, zonder commentaar, want de foto's zeggen genoeg. Toch?....


























Zo, hier ben ik weer;-)) Ze hebben ook allemaal even aan ons schouwtje gehangen natuurlijk,




Ik had ze eigenlijk wel zelf willen houden.....





Maar daar waren de eigenaressen het natuurlijk nooit mee eens geweest. Nee ze zijn allemaal netjes mee naar huis gegaan, en ik heb al menig foto mogen ontvangen hoe ze bij hun thuis aan de muur hangen.


Ben er best een beetje trots op.....







nou,ik ga nu maar stoppen met deze post, voordat ik nog naast mijn schoenen ga lopen.....

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Lieve groet van Ester





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails