dinsdag 16 februari 2010

GIVE AWAY GEWONNEN!!!


Tjonge jonge zeg, wat een verrassing toen ik vanmorgen naar de reacties op mijn valentijns post ging kijken.
Een bericht van Jodie Le Jeune uit de U.S.A!!
Ik heb haar prachtige give away gewonnen.
Ben gelijk naar haar site: everything vintage gegaan, en ja hoor daar stond het. Uit bijna 400 mensen die een reactie achterlieten, ben ik de gelukkige.


Ik zat hier mer rode wangen en een luid bonzend hart achter mijn p.c.
Ik... Gewonnen!! en dan zo'n prachtige give away.

Al heel lang kijk ik op allerlei Blogs, en oh, wat wilde ik dat ook graag gaan doen. Maar ja ik ben nog al een "tobbertje" en was bang dat de mensen het niet leuk vonden wat ik te vertellen had of was ik bang dat ik geen inspiratie had, Allerlei beren op mijn weg. Totdat ik besloot het gewoon te gaan doen.
En ik moet jullie bekennen, ik wilde dat ik het veel eerder gedaan had. Ik vind het zo ontzettend leuk!! De liefste reacties krijg ik op mijn post. Ik kom mensen tegen met dezelfde passie voor vintage, en zelfgemaakte spulletjes.
Een groot feest van herkenning.
En dan nu ook nog deze giveaway winnen,
Mijn dag kan niet meer stuk.


Fijne dag allemaal
groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails