zaterdag 13 februari 2010

Love is in the air


En dan is het zover. Valentijnsdag.
Kaarten worden verstuurd, cadeautjes worden gekocht.
Eigenlijk doen wij niet aan valentijn, maar op de een of andere manier is het dit jaar toch ons leven ingeslopen.
Aangestoken door al die mooie valentijn creaties die ik al surfend op het net tegenkwam, ben ik ook aan de slag gegaan.

Doosjes heb ik beplakt en verierd met mooie vintage plaatjes.






Daarna heb ik ze gevuld met heerlijke chocolaadjes en hartjes



Verder heb ik ook nog een houten hart bekleed met muziekpapier, kant,lint, een stempeltje en een lief prentje.



Ik vind het zo fijn om zelf cadeautjes te maken. Het is echt een persoonlijk iets, afgestemd op de smaak van diegene waar het voor bestemd is.

Met liefde gemaakt



Ik wens jullie allemaal een hele fijne valentijnsdag toe!

Liefs van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails