zaterdag 27 februari 2010

Weer een award.



Gisteren lag er weer een verrassing op me te wachten. Ik kreeg van Margreet de beautiful blogger award.
Margreet, ik voel me zeer vereerd en wil je heel hartelijk bedanken!

Ook bij deze award horen een paar spelregels.
1 Vertel 7 eigenschappen / weetjes over jezelf
2 Geef de award door aan 7 andere bloggers.

Ik begin maar met 7 dingen over mezelf te vertellen.

1 Ik ben een enorme snoepkont. Ben verslaafd aan chocolade en andere zoetigheden.

2 Om die reden begin ik dan ook elke maandag met lijnen, maar hou dat meestal nog geen dag vol.

3 Zodra de stofzuiger aangaat begin ik te zingen. ( heb mezelf er al meerdere keren op betrapt, maar kan het niet laten)

4 Als ik lees zit ik helemaal in het verhaal, ik kan echt tranen lachen om iets wat ik lees, maar ook echt tranen met tuiten huilen als het een zielig verhaal is.

5 Ik ben allergisch voor bijna van alles. Daarom hebben wij geen huisdieren en zelfs mijn bloemen en planten zijn nep. ( af en toe een bosje roosjes wil wel lukken).

6 Vroeger had ik een hekel aan sport, maar sinds ik om gezondheids redenen 4 jaar geleden moest gaan wandelen ben ik het leuk gaan vinden en mis mijn rondje als ik niet kan.

7 Ik hou tot in het diepst van mijn hart van mijn gezin, en van mijn hele familie!

Zo dit waren mijn eigenschappen.

Nu het doorgeven, dit vind ik het moeilijkste deel, aangezien ik al die blogs die ik lees zo ontzettend mooi vind.
Daarom wil ik hem aanbieden aan een ieder die dit leest.
Schroom niet, hij is jullie gegund!

Fijne zaterdag,
groetjes van Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails