woensdag 10 februari 2010

Walking in a winter wonderland


Wat een witte wereld was het vanmorgen, toen ik wakker werd. Nu was ik nooit zo fanatiek met mijn foto camera, maar sinds ik pasgeleden picasa ontdekt heb, en een blog heb, vind ik het helemaal leuk om foto's te maken.
Dus vanmorgen snel een paar slippers van mijn man aangeschoten om achter buiten wat foto's te maken. Nou dat heb ik geweten. Er lag meer sneeuw dan ik dacht, dus dat was gelijk natte voeten.
Maar toen ik eenmaal goed was aangekleed ( inclusief snowboots) kon ik een paar leuke plaatjes schieten.

Alles is nog mooi en ongerept



Een vogel doet zich te goed aan de laatste appeltjes.



De achterhaven van Goedereede




De kinderen kunnen weer een mooie sneeuwpop maken



En ik? Ik ga vanmiddag weer fijn zitten knutselen.



Fijne dag allemaal,

Groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails