woensdag 12 januari 2011

Januari,

Het is altijd weer een beetje wennen als alle kerstspulletjes weer opgeruimd zijn. En als het dan ook nog van dat sombere weer is, dan verlang ik helemaal naar warmte en gezelligheid. Dus deze week ben ik maar eens aan de slag gegaan om het weer gezellig te maken hier in huis.
De kast is weer opnieuw ingericht,

After the cosy december month, January is always a littlte boring. So I decided to redecorate my closet:






En de zijraampjes hebben weer een andere "look" gekregen,

And my windows,








En ik heb op zolder weer eens wat schilderijtjes van Anton Pieck opgezocht,

I have a lot of these pictures on the attic. There from a famous dutch painter, Anton Pieck:





Ook in dit kastje heb ik twee kleine lijstjes met een Anpton Pieck prentje gezet,

I also put two pictures in this little cabinet,




En ondertussen geef ik af en toe een paar steekjes aan dit schattige patroontje van Jit design

And meanwhile I work on this cute little project of Jit design,




Mijn zoon zei van de week....Oh mamma, wat een lief hondje wordt dat....en nog geen uur later zei de vriendin van mijn dochter: ach, wat een lief schaapje......
Wat denken jullie, zal het nog goed komen met het ijsbeertje in wording?

My son thinks it's gonna be a dog, and my doughter's friend thinks it's gonna be a little sheep.....What do you think? will this little polar bear going to be a polar bear at the end? I realy hope so!

Hugs Ester

Lieve groet van Ester



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails