vrijdag 7 januari 2011

Goede voornemens????.......!!!!!!


Het nieuwe jaar is alweer een weekje oud, en ondertussen is ook hier alles weer een beetje bij het oude.
Kerstboom weer op zolder, ramen gezeemd, en kasten weer opgeruimd.
En tijdens het opruimen van de kast waar mijn hobbyspulletjes in staan, begon het plotseling te kriebelen......en dat kwam niet alleen door het stof wat ik daar tegenkwam, maar ook van alle onafgemaakte, en nooit aan begonnen dingen die ik daar weer vond!
Ik had me nog zo voorgenomen om dit jaar eens geen goede voornemens te nemen ;-) Maar toen ik al die onafgemaakte, en nooit aan begonnen werkjes aan het bekijken was, kreeg ik een spontane ingeving! Dit jaar eens geen goede voornemens die ik toch niet volhou, zoals lijnen, meer bewegen, gezonder eten, enz. enz......nee dit jaar ga ik proberen om af te gaan maken waar ik aan begonnen ben, zoals deze "hangers" van papier (was bedoeld om met kerst een leuke guirlande van te maken)


New year is already one week old. I've put away our christmas tree and decorations, cleaned the house, and redecorated some closets. And when I was cleaning my craftcloset, I suddenly had a thought. Looking at all my craftprojects I realised, I often begin my projects with lots of enthusiasm, but I find it hard to finish a project, so my good intention for this year is to finish what I begin. like these paper garland I was planning to make for christmas:





Of dit palet, waar ik een mooi tafereeltje op wilde plakken:

Or this palette, I would like to plaster with vintage images:




En dit allerliefste schaapje, wat alleen nog maar een paar pootjes nodig heeft:

or this little sheep....it only needs some feet:




En natuurlijk dit mini quiltje van atelier Bep:

And ofcourse this little quilt from atelier Bep:




En wat te denken van de patroontjes die ik tegenkwam en nog nieuw in de verpakking zitten.....

And what do you think of all the paterns I found in my closet.....all new!











Nee, ik moet voorlopig maar even geen nieuwe patroontjes aanschaffen. Eerst maar eens afmaken wat ik in huis heb, maar of me dat gaat lukken weet ik niet, want over een poosje komt er een nieuw Tilda boek uit....

No, I musn't buy anything new, for the time being.......but that's not so easy, because there's a new Tilda craftbook coming in febrary.....

ik vind het altijd erg kaal in huis als de kerstboom net weg is. Gelukkig heb ik zat spulletjes om het weer gezellig te maken, maar zo af en toe vind ik het ook leuk om wat nieuws te kopen, en aangezien ik dol ben op hartjes kon ik dit schattige kandelaartje niet laten staan:

After christmas I always find it a little empty in the house. Lucky i have a lot of decorations for my house at the attic, but I also love it, to buy something new, like this heart candle:




ook dit schattige rekje krijgt een plaatsje in ons huis:

And this lovely rack:




en deze superleuke haakjes.....die heb ik gekocht voor Jan. Hij krijgt steeds meer vraag naar zelfgemaakte spulletjes van hout, en zulke leuke haakjes komen altijd van pas.

And these brackets I bought for my husband, he can use them in his handmade projects he makes from wood.





Deze spulletjes komen uit de winkel van Sonja.
Sonja had al een webwinkel en sinds kort is haar webwinkel uitgebreid met een prachtige winkel: Country at Home. Ook verkoopt zij artikelen van Greengate....echt zoooooo mooi!

I bought these things in the store of Sonja: Country at Home.


Ik wil jullie een heel fijn weekend toewensen! Ik ga proberen mijn goede voornemens te laten slagen:

I want to wish you a verry nice weekend. I'm trying to make my good intentions work:





Lieve groet van Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails