dinsdag 18 januari 2011

winter blues...







Ik ben al weken niet vooruit te branden. Nergens zin in, en als ik ergens zin in heb, heb ik er weer geen puf voor. Pffff ik wordt gek van mezelf. Ik vind het moeilijk om een nieuw blogbericht te maken, waar zal ik het over hebben?, en wat wordt dan weer de titel?....ik kan het zelfs nog sterker vertellen....zelfs achter de pc zitten vind ik al vermoeiend. Nou, het moet toch echt niet gekker worden hoor. En nu was het gisteren ook nog eens blue monday....de meest deprimerende dag van het jaar. Nou dat heb ik geweten hoor! Had gisteren tijdens het gebruikelijke "bank hangen" van de laatste weken, een dvd van het kleine huis op de prairie opgezet......nou dat was dus tranen met tuiten! Hoe blue kan je maandag zijn?.....



For weeks now, I'm kind of knocked out. My enery is on a very low level, and the only thing I want to do is eat and sleep. Even wrighting a new post on my blog is hard for me... Where will I wright about and what will the title be?......Pfffffff I'm so tired of being tired.
And this morning I heard that yesterday was the most depressive day of the year, well I can tell you all about that! My mother bought me a dvd of the little house on the prairie, and yesterday evening while I was watching that dvd, I couldn't stop crying...How depressive can your monday be?









Maar goed, na een goede nachtrust werd ik vanmorgen toch best fris en fruitig wakker, en heb ik besloten om mezelf maar eens flink toe te spreken, en ook de wandelschoenen maar weer eens tevoorschijn te halen.

But after a good night rest, I woke up this morning, and I decided to trie to be positive and active, so I brought out my walking shoes.




ook heb ik besloten om mijn dozen met stof weer in de huiskamer te zetten. Want het kan dan wel lekker opgeruimd zijn in de kamer, mijn inspiratie was ook ver te zoeken...

I also decided to bring back my boxes with fabric in the livingroom. It's nice to have a tidy house, but my inspiration was gone, when I put those boxes on the attic, and I missed all those boxes with brigh colored fabrics.




Dit in combinatie met een overvloed aan hobbyboeken.....
So with my fabric and craftbooks at my side, I hope to get my energy and inspiration back.



En dit prachtige kussen wat ik cadeau kreeg van mijn schoonzus...
And with this lovely gift from my sister-in-law, I will soon be recouvered from my winterblues.






Nou... nu moet toch wel goed komen met mijn winterdip, denken jullie ook niet?





Can I do it?.....







Yes I can!!!

Wish you all a wonderfull week. Hugs Ester

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe.

Lieve groet van Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails