zondag 18 december 2011

De kerstmarkt...

Het zit er weer op....de kerstmarkt in Goedereede. En wat hebben we het getroffen met het weer zeg! Vorig jaar was het wel echt kerst, met al die sneeuw, maar het zonnetje van gisteren was ook niet verkeerd hoor!
Het was gelijk van het begin af aan lekker druk, en ik heb weer genoten van al die mensen die een kijkje kwamen nemen, en van de complimentjes die we kregen.

It's the day after......the christmasmarket is already history. But we enjoyed it, and the weather was wonderful!


Het inrichten van de kraam is altijd een leuk werkje,

I love to decorate the stand, 


En toen de kraam vol was, zijn we gewoon verder gegaan op de grond!

And when there wasn't any place left, we put everything on the ground.


Helaas helaas, ik heb voor de rest geen foto's meer gemaakt, gewoon vergeten...en dat vind ik echt reuze jammer, want weet je wie er ook op de kerstmarkt stond?......Claire van de blog Haken en meer!

Ze stond schuin tegenover ons, en ik kon mijn ogen niet van haar kraam afhouden, zo mooi en vrolijk zag ie eruit! Ze verkocht n.l. allerlei kleuren wol, en mooie zelfgemaakte hartjes en schortjes, en ook had ze kussens bij zich en gehaakte slingers en tassen! En toen we aan de praat raakten, bleek dus dat zij ook een blog had. Tja, jullie snappen 'm al zeker...ik heb lekker mezelf verwend, met een superleuk patroon om een tas te haken:

Unfortunately, I forgot to take more pictures, and that is sadly, because I met another women with a beautiful blog, Claire, from the blog: Haken en meer. I bought a patern for a bag,


compleet met wol erbij:

Love the colors:


En daar is het niet bij gebleven, want ik heb ook nog wat bolletjes gekocht om handwarmers en een sjaal te haken:

And I bought more


Ze heeft ook een webwinkel, dus voor de haaktsters en breisters onder ons, echt een aanrader!!!

She has a  webshop too!


Verder zijn er nog een paar boeken die ik gereserveerd had bij de bibliotheek binnen gekomen:

There also arrived some books I ordered at our library:


Dus ook al hebben we voorlopig geen markten, ik zal me niet vervelen ;-)

So,  I won't be bored these weeks...


Een hele fijne week toegewenst! Lieve groet van Ester.

Wish you all a great week, hugs Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails