donderdag 8 december 2011

Eindelijk, daar ben ik weer......en een Giveaway!

Joehoe......is daar iemand?......

wat is dat lang geleden zeg. Moet ik me nog opnieuw voorstellen, of kennen jullie me nog?
Tja, het bekende excuus, druk druk druk...druk met de surprise, druk met de kerstmarkt die er weer aan zit te komen, en oh ja, druk met de muizen op zolder......Heb heel de zolder uitgekamt, dozen overgepakt, en muizenvallen geplaatst. Resultaat: al 3 gevangen....nog......te gaan!
Maar nu is het weer blog tijd!!! Ik zal jullie weer gezellig even bijkletsen!
Een paar weekjes geleden ben ik weer met een vriendin naar de kerst en coutryfair, bij kasteel haarzuilens geweest.


hellooooooo anybody there?... Ooh it's been so very long since I was here. Please excuse me. I was so very busy. But now I'm here again, and I want to tell you what I was doing these weeks.


I went to a christmas fair:








Het was weer smikkelen en smullen hoor...

I saw many beautiful things...




vooral toen de lichtjes aangingen,



Specially when all the lights went on,





Heb me keurig ingehouden trouwens. Ik wilde eerst dit speelhuis voor de kinderen kopen....



I saw this playhouse for the children. I first wanted to buy it for them.....



maar bedacht me (net op tijd) dat ze eigenlijk al genoeg speelgoed hadden...

Heb daarom mezelf maar een keer verwend, en deze schattige paddestoeltjes gekocht!



But I decided they had toys enough ;-) So I only bought these little mushrooms for myself.



Tja, en toen was het weer sinterklaas.....heb samen met Bram deze surprise gemaakt, voor een klasgenootje van hem.

And then saint nicholas came for a visit, so I had to make a surprise...




En op pakjesavond ben ik verrast met deze schitterende lantaarns:

And look what I got from Saint Nicholas. These beautiful lanterns:




Vind ze zoooo gezellig. Vooral 's-avonds met de kaarsen aan:



I love them. Specially at night when the candles are burning:



En verder is het gehaakte kussen eindelijk af!



And I finally finished my crochet pillow!



De achterkant heb ik met een vrolijk rood wit gestipt stofje bekleed.



I used a nice red and white dotted fabric for the back.




En ik heb weer een gansje gemaakt.



And I made a little goose.



Gezellig een schots ruitje aangedaan. Staat zo knus voor de kerst...



I love the fabric from his outfit. It's so christmas....




De volgende keer laat ik weer andere creaties zien!



Next time I'll show you more. First it's Giveaway time! My husband made a nice windowscreen with stars.

Nu is het eerst tijd voor een giveaway! Gewoon zomaar, als dank voor al die lieve reacties. Omdat ik al 153 volgers heb! Omdat ik een giveaway altijd zo leuk vind. Omdat het bijna kerst is. Omdat.....enz. enz.

Ook wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten! Ook al post ik de laatste tijd wat minder, mijn liefde voor het bloggen is nog even groot. En ik hoop dan ook in het nieuwe jaar weer wat meer tijd daarvoor te kunnen vrijmaken!

Doen jullie mee? Het is een tweeluik uit het atelier van Pierelantijntjes. In plaats van hartjes zitten er deze keer sterretjes in. Leuk voor de feestdagen!




Ook heb ik er nog een sterretje van belletjes bijgedaan,



And I added a little star made of bells,



En een mooie nostalgische kaart.



And this lovely postcard.



You can join till december 16th. I like it when you place a link on your blog, but it's not a must.

Have a great weekend, Hugs Ester.


Op vrijdag 16 december maak ik de winnaar bekend!

Ik vind het leuk als jullie een link plaatsen, maar het hoeft niet!

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!

Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails