zaterdag 24 december 2011

Favoriete "kerstbal" en kerstgroetjes

Ik zou graag mijn favoriete kerstbal aan jullie willen laten zien. Het idee komt van Ingrid van de blog: Home & Lifestyle!
Eigenlijk is het geen kerstbal, maar een kerstengeltje. Een erfenis van mijn oud-tante Neeltje.

I want to show you my favorite christmas ornament. The idea is from Ingrid from the blog: Home &  Lifestyle.
 It's a little angel. I got her from my aunt.


Elk jaar komt ze weer tevoorschijn, vergezeld met mooie herinneringen aan tante Neeltje!
Ze heeft een ereplekje in onze boom. Net onder de piek!

Every year she's in our tree, together with beautiful memories of our aunt! 


Natuurlijk heb ik nog meer mooie kerstversieringen zoals dit mannetje

Ofcourse I have lots of beautiful christmas ornaments, like this little man:


en koffiekannetje. Beide van Jan z'n oma geweest!

And this little teapot. Both from Jan his grandmother!


Ook ben ik dol op vogeltjes:

I also love birds:




Maar mijn favoriet blijft gewoon het engeltje....

But my favorite one is the little angel.....



Hier nog snel even een glimp van mijn nieuwe haakprojectje:

Here's a sneekpeek from my newest crochet project:


Ik ga snel weer een paar toeren haken, maar eerst wil ik jullie hele fijne, gezellige en liefdevolle dagen toewensen!!!

I'm going to crochet further on it now, but first I want to wish you a merry christmas! Hugs Ester

Lieve groet van Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails