dinsdag 13 december 2011

eline schort en pannelappen




Wat heb ik al veel leuke reacties op mijn giveaway gekregen! Ook van mensen die geen blog hebben. Ik ben erg blij met jullie reacties hoor. Nog een paar dagen en dan mag zoon Bram me assisteren met het trekken van de winnende naam!

Ik wil jullie mijn laatste projectjes laten zien. De patronen komen uit het nieuwste boek van Eline Pellinkhof: Eline's winterhuis.

De stof is ook van Eline. Ik vond het wel een beetje eng om erin te gaan knippen, maar ja, je kan toch ook niet alles bewaren!

Als eerste het schort:

I want to show you my latest projects. It's from the book: Eline's winterhuis. The fabric is also from Eline. I made an apron,





Twee baboushka poppetjes uitgeknipt, en met vlisofix op de stof gestreken.

Two little baboushka dolls. Also from the same fabric.



En een paar leuke knoopjes erop genaaid:

And a  few buttons:


En nog een paar pannelappen. Ook van het Eline stofje gemaakt:

I also sewed some potholders:


Nou, ik loop er in ieder geval weer netjes bij in de keuken ;-)

Won't I look nice in the kitchen with my new things ;-)


Vergeten jullie mijn giveaway niet? Je kan nog meedoen tot 16 december!

Don't forget to join my giveaway! It ends december the 16th! 


Lieve groet van Ester:



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails