vrijdag 16 december 2011

Er was er één jarig... en uitslag Giveaway!

Jaja, onze kleine grote man is gisteren 11 jaar geworden.

It was Bram his birthday yesterday...11 years


Meestal maak ik de traktatie zelf, maar het was nu zo verward met alles, dat ik (een beetje met het schaamrood op mijn wangen) moet bekennen dat ik nu naar appie gesjeesd ben, en daar kant en klare cakejes gekocht heb.
Ook de versiering was niet zo uitgebreid als anders hoor. Gewoon het cakeje in een servetje gewikkeld, labeltje eraan gehangen, en een lief knijpertje met sneeuwmannetje eraan gedaan.


I bought cupcakes, en put them in a chrismas napkin. Together with a little card, and a little pincer.



Toen ik in de klas kwam heb ik toch wel mijn ogen uitgekeken hoor. Terwijl wij vroeger een mooie getekende vlag op het schoolbord zagen staan, is er tegenwoordig een digibord.......Wat een uitvinding zeg.

Instead of a blackboard there is a diital board....how modern!


De taart stond al te wachten op het bord, en toen Bram de kaarsjes uitgeblazen had, begon de muziek te spelen, en gingen de kinderen achter Bram in polonaise door de klas....Ik heb dubbel gelegen! Dat is nog eens een verjaardag vieren op school!!!!

And when Bram blew out all the candles, they went singing, in a polonaise trough the classroom. I loved it!!!


En dan nu....................de uitslag van de Giveaway..........................

Ik heb 42 ontzettend leuke en lieve reacties gehad, en omdat er een paar ervan niet meededen met de giveaway, heb ik besloten om alle namen op briefjes te schrijven.

And now the results of the giveaway. There were 42  sweet comments and I wrote the names on a piece of paper.


De niet meer jarige Job mocht er een briefje uithalen,

Bram assisted me,


En het is geworden.............................................................

And the winner is.................................................................Elly, from: my everyday things. Congratulations Elly!


Elly, van My every day things!
Elly, van harte gefeliciteerd!!! Als je mij je adresgegevens stuurt, zorg ik ervoor dat de giveaway jou kant op komt.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, lieve groet van Ester:

Wish you all a great weekend, hugs Ester.













LinkWithin

Related Posts with Thumbnails