dinsdag 10 april 2012

mengelmoesje...

Ik wist eerst niet goed wat ik voor titel ik moest gebruiken voor deze post, want het is eigenlijk een mengelmoesje van vanalles en nog wat. En toen ik dat dacht, had ik dus gelijk een titel ;-)

Eerst maar eens beginnen met dit prachtige dienblad wat ik kreeg van mijn schoonzusje:

Look what I got from my sister-in-law:



Lieve Anne, nogmaals bedankt! Ik ben er superblij mee!!!

It's a beautiful tray...I love it!



Met pasen hebben we lekker gegourmet, het enige nadeel is dat het zo'n vette boel geeft in huis...het voordeel daarvan is echter weer, dat dat een goede reden is om de kamer weer eens helemaal goed te doen, en gelijk weer wat dingen te veranderen...

With easter we eat from the raclette in our house. It's a pity, that everything is getting so greasy, but that is for me the drive to clean and change my house. So I put away all the easter stuff, and brought a little red white blue and orange back, for queensday.



En verder ben ik weer heerlijk aan het haken geslagen....

And I bought some new wool for my new crochet project....



ben bezig met een vrolijke zomerse tas,

I'm also making a cheerful summerbag.




En een projectje voor mezelf,

And I'm busy with a little project for myself,



gemaakt van stof en mooie accessoires.

Made of fabric, and beautiful accessories.



Zoals jullie wel zullen begrijpen, verveel ik me geen moment...

As you can see, I'm not getting bored.....
Have a great week! Hugs Ester

Een hele fijne week toegewenst!
Lieve groet van Ester:



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails